یزدفردا"مشاور استاندار و دبیر شورای اطلاع رسانی استان یزد از دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد وخبرگزاری شبستان یزد بازدید کرد.
  سید عبدالمجید قائم محمدی در این بازدید از نزدیک با بخش های مختلف خبرگزاری شبستان و دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد آشنا و در جریان روند فعالیت ها قرار گرفت.

رئیس روابط عمومی استانداری یزد در سخنانی در جمع اعضای دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد وخبرنگاران خبرگزاری شبستان گفت: دشمن در شرایط کنونی تمام تلاش خود را برای انحراف و جداسازی جوانان از دین بکارگرفته است.

وی با تاکید بر کیفی سازی و نظارت بر فعالیت های فرهنگی با رويکرد دین اظهارداشت: باید قرآن را در زندگی مردم به ویژه جوانان وارد و نیروهائی قرآنی برای مقابله با هجمه دشمن پرورش دهیم.

مشاور استاندار رمز پیروزی و جانفشانی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس را اتکا و توکل به خداوند و نفوذ قرآن در دل و جان رزمندگان دانست.

قائم محمدی پیشرفت کنونی کشور در زمینه های مختلف را در نتیجه توسل جوانان به قرآن واهل بیت دانست و اظهارداشت: به برکت نظام جمهوری اسلامی فضائی معنوی و دینی در سطح جامعه حاکم شده است.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان همچنین در این بازدید از فعالیت كانون هاي فرهنگي هنري مساجد، خبرنگاران و مجموعه خبرگزاری شبستان در استان يزد تقدير و تشکر کرد.

گفتني است، در ابتدای این بازدید علی حکیمیان مسئول کانون مساجد و نمایندگی خبرگزاری شبستان در استان یزد گزارشی از فعالیت کانون های فرهنگی هنری و خبرگزاری شبستان در استان را ارائه کرد.




  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا